Hanna Nilsson

Home is when I'm alone with you

Kategori: Livet

Idag går höstterminen officiellt till ända. Alla arbeten är godkända, B-uppsatsen i Historia fick bra kritik och jag har lärt mig att prata hjälpligt på franska. Skolmässigt är det därmed rimligt att konstatera att terminen gått väldigt bra. Nu ser jag fram emot att skriva C-uppsats (åtta ord jag kanske ångrar i vår), men innan dess ska jag spendera den lediga helgen med att se bra filmer och åka skidor med killen. Det sistnämnda kommer förhoppningsvis ske redan imorgon! Jag håller alla tummar och tår för att vädret är med oss! Har längtat efter att glida nerför en backe ända sedan hösten först knackade på dörren.  
 
Känner att kreativiten har börjar kittla igen och har flera idéer för framtida målningar. Planen är att bli bättre på att uppdatera denna sida, så håll utkik! Tills vidare kan ni lyssna på en av mina favoritlåtar: 
 
 
Den påminner mig om att nyss ha fyllt arton och den första känslan av frihet. Sedan kan jag inte komma på en bättre kärlekslåt, gör mig lycklig varenda gång!
Kommentera inlägget här: