Hanna Nilsson

Från det ena till det andra

Kategori: Livet

Kort efter skolstarten bestämde jag mig för att det var dags att flytta till Umeå, varpå jakten på boende drog igång med ens. Två veckor senare blev jag först i kön till ett helt perfekt studentrum i närheten till universitet, gym, matbutik och allt annat viktigt. En vecka senare är kontraktet påskrivet och den första november ska jag flytta till mitt alldeles egna krypin. Där jag betalar räkningarna och inreder precis som jag själv önskar. De pendlande dagarna är över! 
 
Mest fantastiskt är dock att detta blir första gången på ett års förhållande som min pojkvän och jag bor i samma stad. Att vi framöver kommer att befinna oss endast femton minuters promenad från den ene, det är svårslaget.
   
 Ungefär såhär känns det just nu! 

KOMMENTARER:

  • Lena Jonsson säger:
    2013-10-09 | 17:52:36
    Bloggadress: http://lenaochkonsten.blogg.se

    Det känns som att du har det väldigt bra och svävar omkring i en härlig dans.

Kommentera inlägget här: